Snabbvisit av solen

Den första soliga dagen sen vi kom hit! SCORE! \*^o^*/
Tyvärr blev det inga ordentliga foton på den dock, för jag var ute och sprang när det var som finast -.-

Det är så mycket fina människor här! Man var ju lite rädd att det bara skulle vara nördar men de flesta verkar ha fötterna på jorden om man säger så ;) Och sociala tvåor och treor är verkligen ingenting att klaga på! Ålderskillnaderna är sjukt mycket mer avslappnade än de någonsin var i Stockholm.

Jag och Emil åt lövbiff med potatisgratäng och äppelpaj till efterrätt idag - NOMNOMNOM! Det är inte så farligt alls att behöva städa, laga mat och tvätta själv... inte än så länge i alla fall.
Imorgon börjar det riktiga allvaret. Då får vi schemat och nätverksinloggningarna och börjar med de riktiga lektionerna... Man är ju lite orolig, men jag tror att det ska bli kul! Längtar till astrobiologin! :D

Kramar från Kiruna
Blå himmel över folkhögskolan!

Kommentarer
Postat av: Jennifer :)

Va gott det låter!! Jag vill oxå ha lövbiff med potatisgratäng! ^^

Blå himmel i Kiruna :) Trevligt!



Kramar från Stockholm! :D<3

2010-08-30 @ 11:41:54
URL: http://jennifereliasson.blogg.se/
Postat av: Malin

På söndagar får man ju satsa lite! ;D

Idag var det ännu finare väder! ^^



Kramar från Kiruna ;) <3

2010-08-31 @ 00:16:19
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja jo det är sant det! (y) ;D

Åh va härligt!



Kramar från Stockholm! ;) <3

2010-09-01 @ 18:41:56
URL: http://jennifereliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0