BloggArn

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Min första kyss

Dag 3 – En rolig kväll
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
Dag 6 – Ett dröm förhållande

Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Ett pinsamt minne
Dag 9 – Min första kärlek
Dag 10 – Det här saknar jag
Dag 11 – Detta ångrar jag
Dag 12 – Mina favoritbloggar
Dag 13 – De här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk
Dag 14 – Min favoritplats
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Det sjukaste jag gjort
Dag 19 – En att-göra-lista innan jag dör

Dag 20 – Mitt rum
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Min önskelista
Dag 24 – Min nuvarande kärlek

 


Jag tänkte ge den här listan ett försök! Jag är ju inte så regelbunden på att blogga kanske, men Linnea säger att hon ska påminna mig varje dag ;) Det är ett tema per dag fram till julafton, och jag är ju då lite efter så jag börjar på dag 3!

Kramar från Kiruna


Kommentarer
Postat av: Bella

Så du ska skriva om allt det där fram till julafton?:)

2010-12-03 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0