Dag 10 – Det här saknar jag

Jag saknar många saker! Min familj, vänner, pianot, katten, att slippa göra mat och diska varje dag - det blir lätt så när man flyttar hemifrån antar jag.
Men simningen är verkligen jobbig att vara ifrån. Karaten tar upp den mesta träningstiden jag har, men jag är ju inte riktigt lika bra på karate som på simning. Simhallen ska ju dessutom stanna för renovering hela tvåan, så jag kommer inte kunna simma på ett år! Saknar ÅSS och Söra Simhall, alla tränare och de roliga passen.

Under jullovet ska jag dra till simhallen och simma själv även om jag inte kan gå på alla riktiga träningar. Man måste ju passa på när man har en ordentlig bassäng! Ska se om det går att träna lite karate inför graderingen i vår också.

Kramar från Kiruna





Linköping


Dagen innan eller efter 100x100 m fritt om jag inte minns fel :)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Kan inte du, jag och Sussi åka till simhallen någon dag på lovet och simma/bada?:D

2010-12-10 @ 16:27:55
Postat av: Malin

Det kan vi! :D

2010-12-12 @ 19:25:44
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0