Dag 16 - Det här är jag beroende utav

(utan innebördes rangordning);
1. Mjölk - Ingen föda eller dryck kan vara så fulländad.
2. Musik - Inget stör koncentrationen så som fullständig tystnad!
3. Motion - Två dagar utan träning och jag blir emo.
4. Mycket sällskap - Det räcker inte längre med lite, utan mycket! Skulle aldrig klara att bo ensam.
5. Manga - Behövs ens en förklaring...?

5 stora M är jag beroende av. Man skulle kunna tro att datorn borde höra dit, men jag skulle klara alla mina 5 M utan den, så icke!

Imorgon åker jag hem till Stockholm över lovet, fast jag kommer inte vara hemma under jul. Då kommer ni hitta mig på brädan i Idre fjäll!! Längtar, ska bli härligt att få träffa familjen igen.

Kramar från Kiruna


I once gave up anime. It was the worst minute of my life.

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag kan hålla med dig om allt förutom mjölken och motionen (A)

2010-12-16 @ 22:03:21
Postat av: Malin

Asch, knas! ^^ <3

2010-12-17 @ 22:24:18
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0