Dag 19 – En att-göra-lista innan jag dör

Jag hoppade över den 18, då jag inte kunde komma på något bra att skriva om... men idag är det desto lättare! :D

1. Fira minst en högtid från alla huvudreligioner
2. Komma på nåt bra sätt att sprida lite kärlek i vår kalla värld
3. Bidra till ett grönare samhälle
4. Skriva en bok
5. Åka till Japan
6. Segla jorden runt
7. Lära mig minst 5 språk flytande
8. Tågluffa i europa


Jag har åkt bräda idag... och det är helt snuskigt svårt! Träningsvärk i vader och lår är ett faktum om några timmar, och jag fryser fortfarande om baken över en timme efter att vi gått in igen. Men skam den som ger sig, åtminstone en dag till ska jag prova!

Kramar från Idre fjäll

 


VIG nästa ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0