Dag 6 - Ett drömförhållande

Sommarlovet 2009 började jag och Daniel messa med varandra. Vi gick på scouterna tillsammans, men jag hade aldrig riktigt uppfattat hans efternamn förutom första bokstaven N så han hette Daniel Nyckelpigan på min mobil. Vi pratade inte mycket på mötena, men det gjordes upp för med messandet och lite på msn. Någon gång på hösten där åkte vi till IO (Inferno Online, ett internetkafé) i Stockholm. Daniel är då en "lite" vanare gamer än vad jag är, så jag hade experthjälp :)

Daniel och jag blev tillsammans den 18 augusti i år. Vi hade lite dålig tajming, knappt två veckor innan jag flyttade upp hit till Kiruna, men vad gör man... Ska bli kul att få träffa honom igen på jullovet! Något drömförhållande är det ju knappast, när man bara träffas tre gånger per termin, men jag kan inte föreställa mig att vara med någon annan.



Kramar från Kiruna


Knas xD


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0