Dag 7 – Min bästa vän

"Vänskap är en själ som bor i två separata kroppar" - Aristoteles

"Good friends are like stars - you can't always see them, but they are always there" - Eleanor Roosevelt

Bella, min Bella - äntligen får du ett helt eget inlägg! ;)
Tänk er en knäpp blondin i estet med tusen saker för sig så har ni kommit nära Isabel. Vi har gått simning, scouter, fäktning och hela högstadiet tillsammans, good times and bad. Vi har nördat tv-spel, anime, manga och japanska i fler timmar än vad det finns på ett år.

Vi ses inte så ofta med 125 mil från varandra - men då blir det ännu roligare när vi väl ses!

Kramar från Kiruna

Maamo-chan! Usako.


Flickan som suttit vid middagsbordet och diskuterat hur coolt blod är...


BELLA! OvO

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hhohoh!! Stunden jag länge har väntat på!>:D

Men, haha, jag såg det inte förens nu xD

Jag, jag, vet inte vad jag ska säga :O blush mer än att du är min bästaste bästa vän!\(*^o^*)/<3<3<3<3

Next time we meet; prepare 4 some sleepless nights by the TV with company from the peppar chips!>;)

2010-12-08 @ 17:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0