Dag 8 – Ett pinsamt minne

Jag är ganska bra på att göra pinsamma saker... men det första jag kom att tänka på var nu från karatelägret. Jag skulle göra en mawashi geri jodan (en sidorspark mot huvudet) mot Fredrik. Saken var ju bara den att han är typ två decimeter längre än mig, så man fick ju anstränga sig lite tänkte jag. När jag sparkade stog jag så ostadigt att foten jag stod på åkte undan under mig dock... Platt fall med en smäll, och hela salen vände sig medan jag var så snabbt uppe på fötter igen jag bara kunde. Alla utom vi från Kiruna och en till kille var dessutom högre graderade än mig också... usch usch!

Kramar från Kiruna

Sparken jag försökte göra på låånga Fredrik...

Var är var är var är Malin? ;)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag ser dig!:D

2010-12-08 @ 16:54:26
Postat av: ponken^

front row längst till vänster? (a)

2010-12-08 @ 17:18:21
Postat av: Christina

hej :) hittade din blogg genom google. jag funderar på att söka till rymdgymnasiet, men tycker du att det är kul och är det en bra skola? för astronomi är i alla fall ett ämne som jag verkligen är intresserad av, fast jag kan inte jättemycket om det (men skulle vilja lära mig mer). det är inte bara typ värsta "rymd-nördarna" såna som kan allt liksom som går där eller? :)

2010-12-08 @ 19:58:21
Postat av: Malin

Haha, ni hittade mig! xD



Christina; Jag funderade också på det där innan jag flyttade upp, men det är ingen som helst fara! Det är verkligen blandat folk, och även om det finns rymdnördar så är de precis like fina som alla andra underbara rymdare. Astronomin behöver man inte oroa sig för, alla är här för att lära sig liksom i alla andra ämnen :) Hoppas det var lite upplysande, vill du veta mer kan du antingen kolla igenom bloggen eller maila mig! ^^

2010-12-09 @ 09:59:34
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/
Postat av: Ida

fett svår sport :O

2010-12-09 @ 10:09:03
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Malin

Man anpassar teknikerna och övningarna efter nivån, så det är inte alls svårt. Men lite utmaning vill man ju ha! :)

2010-12-10 @ 11:53:01
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/
Postat av: Christina

tack för svaret :)

2010-12-10 @ 13:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0