Dag 9 – Min första kärlek

När jag var liten var min mor dagmamma för kommunen, så hon var alltid hemma och huset fullt med barn. Det var innan jag började sexårs, kanske att jag var runt tre år.
Jag minns en kille som hette Daniel som jag tyckte mycket om att leka med. Hans mor var adopterad från Sydkorea och jag beskrev honom som "brun" har jag för mig. Jag tittade på foton i somras från den tiden och hittade en bild på oss på en leksaksbil tillsammans med ett Grattis på 4-årsdagen-kort.

Enligt mig är kärlek inte en känsla, utan ett helt flöde av känslor som varierar från person till person. Kärlek för sina vänner och familj är minst lika viktigt som något annat. Och Daniel är den första vännen jag kan komma ihåg att jag hade :)

Kramar från Kiruna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0