20.10 2010

Sådär mysigt trött i kroppen efter träningen, mörk choklad som jag egentligen skulle ha haft till flygresan hem och astronomi i soffan under en filt - och ute snöar det järnet! Sjukt vackert, över en decimeter på ett dygn nu.
Om jag hinner kommer det lite vinterbilder senare ^^

Sempai har skickat ut ett mail om ett karateläger en helg i november. Låter som om det vore galet kul, vill så hemskt gärna åka! Bella ska kanske komma helgen innan dess också OvO

(Två dagar kvar tills jag kommer hem!)
Kramar från Kiruna


Bella påpekade just vilket datum det är idag... 20.10 210! O.O'

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag är med i Malins blogg!\(*^o^*)/

2010-10-21 @ 17:51:13
Postat av: Malin

Haha, äntligen huh! ;D

2010-10-22 @ 09:47:07
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0