Grön ungdom

Idag gick jag till Grön Ungdoms möte (Miljöpartiets ungdomsorganisation). Det var andra mötet de hade, så vi tillsatte en styrelse och diskuterade vad vi vill göra och hur vi skulle nå målen. Först tänkte vi ha en ordförande och vice ordförande, men eftersom det trots allt är miljöpartiet så bestämde vi oss för språkrör istället. Så jag och Teddy är nu språkrör för GU! Vi lägger ut en facebookgrupp snart som vi ska uppdatera med lite bilder och sånt när vi gör något. Vi planerar t.ex att delta i Bibliotekets pepparkakshustävling! :)


(Fem dagar kvar tills jag kommer hem!)
Kramar från Kiruna





Gröna bilder~


Gröna bilder~

Gröna bilder~

Kommentarer
Postat av: Bella

Coolt att vara språkrör!:O Lycka till ;)

Fem dagar är ju ingeting!\(*^o^*)/

2010-10-17 @ 22:25:00
Postat av: Malin

Tack! Teddy är mer politiskt insatt än jag, men jag tar igen det! xD



Nepp! Snart du! ;)

2010-10-17 @ 22:41:15
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0