Helgen

Och så ännu ett stort glapp mellan inläggen! Yay! :D

Finbesöket bestod av Emils lillebror och mor, men framförallt Daniel! <3 Jag hade saknat honom massa och så blev jag jättestressad när jag inte hunnit städa mitt rum när de var på flygplatsen. Panik! Jag städade snabbare än Clark Kent byter om till Stålmannen, men sedan visade det sig att de skulle hyra bil istället för att ta en taxi... så jag hade kunnat ta det lugnt. Men det var så himla härligt att få träffa Daniel igen, så det gjorde ingenting!
Vi gjorde absolut ingenting nyttigt de här dagarna tror jag, förutom att handla lite. Annars släpade jag och Emil mest runt på Daniel och visade honom Kiruna och våra fina små vänner - lan, bowling, fotboll, film... en inte helt ovanlig helg ändå, som blev så många gånger bättre :D Inte kul när de skulle till flygplatsen på söndag dock :<


Söndag kväll lurade Teddy ut några av oss alldeles för sent och så slutade det med att vi åt pastaplattor och köttbullar hemma hos Micke klockan ett på natten. Inte så smart kanske, men kul hade vi!

Igår, måndag, var det kanebullens dag och karate som gällde. Jag har såna extrema blåmärken efter att vi tränade på blockeringar på karaten att jag går med långärmat och pulsvärmare, ser inte bra ut! Kanelbullarna Teddy och Emil bakade var niice, men deras flygande Teddy-bullar var väl lite... hm. Banan, curry, jordnötter, tacosås och citronsaft med kokos ovanpå. Så weird, men inte fullständigt oätligt ändå!

Skolfotot blev precis taget... vi tänkte vara lite roliga och byta lappar med namnen på, men det visade sig att fotografen inte märkte det... så jag heter nu Elias Forsenberg O.O

Kramar från Kiruna




Trötter 1&2 <3


Bullbak bullbak hela da'n!


Hälften kanelbulle, hälften... gojs.


Teddy gillar kanelsmör o,o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0