Hemprovet tillbaka

En lång astronomilektion började dagen med(notering till mig själv; GÅ OCH LÄGG MIG PÅ NATTEN!). Somnade nästan på den kvart vi hade rast i mitten...

Träningshelgen med simningen börjar ikväll, fyra pass framför oss plus ett besök till Gruvtrollet. Gruvtrollet ska vara någon sorts lekland med klätterväggar och sånt tror jag. Ska försöka träna själv också, så det inte bara blir barnen som får ha roligt! ;)

Men men, det viktigaste är att jag har fått tillbaka hemprovet från Samhällskunskapen - och det gick bra! Sjukt skön början på alla de tusentals prov vi har framför oss. Matteprovet igår gick inte lika bra kan jag säga ^^'

Kramar från Kiruna


Ooh yeah! ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Lekland?OvO

Vad skönt att det gick bra på det första hemprovet, grattis :D

Men varför gick det inte bra på matteprovet då?:O

2010-10-08 @ 22:12:07
Postat av: Malin

Typ klättergrejer och sånt xD

Tackar! \*^o^*/

Det vet jag iofs inte, men det verkade weird.. x'D

2010-10-09 @ 19:32:36
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha, keep that up!(y) xD

2010-10-10 @ 08:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0