International Suit Up Day

Facebook sprider underliga traditioner... t.ex. Suit Up day, dagen för kostym! Bombar er med bilder eftersom alla var så snygga dagen till ära ;)

Kramar från Kiruna



Kolla in lappen på dörren!
Tror det var Mågård som tänkte på de stackars själar utan facebook...


Suit up walk!


Den här bilden ligger nu på International Suit Up day's hemsida :D
http://www.facebook.com/photo.php?pid=31262585&id=1596016088


Blame it on the minorities!


Nee, inte skämta om sånt! Tadaaa!
(hoppas vi inte blir mobbade i sminklogen för det nu...)



Glada herrar som samlades för lite porträttfotografering efter skolan :)
Kommer mer bilder från det senare.


VIG (vinteridrottsgymnasiet) och Rymd.
Finns det ens några olikheter?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imponerande att alla har så fina kostymer :) Men Malin, vad hade du på dig!? nyfiken

2010-10-14 @ 17:06:37
Postat av: Mi

det var jag som skrev /milla :)

2010-10-14 @ 17:07:19
Postat av: Malin

Hej hej Milla! ^^ jag har inte ens en kavaj med mig upp, men tunika och väst däremot (inget speciellt). Att det var så många som hade med sig kostym upp kan jag knappt fatta! xD

2010-10-15 @ 10:58:09
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0