Snöööö

Träningshelgen med Kiruna Simsällskap var niice, trots att min medtränare blev sjuk och jag fick ta en del av passen ensam. De är så duktiga, tummen upp för alla simmare! Helgen avslutades på Gruvtrollet, med världens skummaste rutschkana O.O grymt läskig, tog några minuter innan de fick mig nerför den! Rakt ner, sedan lite lutning och så planade det ut... fattar inte hur det går till när man lyckas utan skada sig! xD

Jag provade att gå på gymnastiken i söndags också. Ja, ni läste helt rätt - jag, Malin, gick på gymnastik! Helt galet, med tanke på att jag lärde mig göra kullerbyttor på land i våras, hehe. Jag försökte stå på händer och failade lite, drog undan händerna lite för tidigt så jag hade rejält ont i ryggen på kvällen och dagen efter.

Mellan dessa rundor höll jag och Emil på att baka bröd. Vetebröd tyckte vi lät bra, men det visade sig vara bulldeg... så det kan gå, haha! ;)

Och så den stora nyheten... vi har snö i Kiruna! Inte kul att ta sig hem från karaten när man inte hade förberett sig på snö utan det mycket torrare vädret som varit när vi gick dit. Burr burr!

Tio dagar kvar tills jag kommer hem :)

Kramar från Kiruna!



Folkhögskolan


Peace, jaoooo!




Kommentarer
Postat av: M

ush för snön!

2010-10-12 @ 21:03:52
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Malin

Asch, man överlever - så länge det inte blåser också! ><

2010-10-13 @ 23:21:15
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0