Hemma

Det gick bra att flyga hem till Stockholm, inga problem. Erik, Stiller satt och halvsov i en klump hela vägen hem.

När jag kom hem var jag hemma en kväll med föräldrarna och Peter, sedan på lördagen åkte jag till Gnesta (som är en plats, Pow! ;) och var med Bred Last på Slug. Jag mötte Bella på vägen som tur är, för Gnestatågen går typ varannan timme på lördagar... -.-
Men  SLUG var kul! Eller kanske det mest var att träffa Daniel och resten av Bred Last som var kul (a)

Familjen var här på middag igår för att fira mors födelsedag idag. Det är så härligt att få träffa alla igen! Jag vaknade tidigt idag för att baka scones till mor, och snart ska vi åka till häggvik och handla med storasyster :)

Kramar från Stockholm

Scoones ^^


Kommentarer
Postat av: Bella

Hägernäs*

Haha, okej förlåt, var bara tvungen x) (A)

Men gratta din Mor så mycket från mig!:D

2010-10-25 @ 19:42:09
Postat av: Malin

... bella, läs den biten en gång till x'D

2010-10-25 @ 21:05:16
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/
Postat av: Bella

Ey! Du ändrade på den!xD

2010-10-26 @ 07:37:12
Postat av: Malin

oh yes I did, men det hade vart kul om det stått så från början (a) >:]

2010-10-26 @ 07:44:51
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/
Postat av: Bella

Nej!xD För det skulle betyda att jag inte kunde läsa!xD

2010-10-26 @ 20:10:36
Postat av: Malin

bevis på att du inte kan* (a) >:]

2010-10-27 @ 10:58:49
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0