Abisko - before

Dagarna rullar på...
Rymd är ju inte helt normalt, det är redan konstaterat, men golf på idrotten? I väder som är så fuktigt att det är som att man stoppat tiden under monsunen så vattendropparna leker matrix-slowmotion i luften.
Jag har fått en träningskompis, Filip :) Vi ska vara på varandra så det blir lite simning, gym och löpning här uppe, så igår var det simning. Visade honom lite frisimsteknik; och fasen vad snabbt han lär sig!

Idag åker vi till Abisko och ska ha fältkursen i naturkunskap. Idag ska vi i natur springa runt nedanför berget och analysera, katalogisera och spatsera. Men imorgon är det uppför som gäller, och ikväll hoppas jag på en riktigt stjärnklar natt med norrsken så jag kan göra ett försök med min kamera!

Kramar från Kiruna

Doodle..

En, två, många får stjärterum när det finns lika mycket hjärterum som på J :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag gillar din matrix bild :) xD

2010-09-16 @ 16:17:57
Postat av: Malin

Haha, tackar! xD Inte lätt att spela golf när regnet stannar mitt i luften inte -.-

2010-09-18 @ 00:17:24
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0