Dagislördag

Gårdagen blev lite lam för att vara en fredag, vi kom inte på något att göra. Slutade med att vi såg på The Ninja Assassin(blodet sprutar!) och sedan gick hem till Stiller och nästan somnade i en enda hög på hans stoora säng... När vi gick hem för att inte somna på riktigt var Emelinda så gullig och hjälpte mig att färga håret mitt i natten. Jag blev jättenöjd, massa pussar till henne för det! ;)
Idag sov alla till efter 12 och sedan drogs alla långsamt mot J. Där blev det dagislördag med koja, lego, pannkakor och bolibompa i bakgrunden när vi åt! Planen var att vi skulle se Sweeney Todd, men den hade jag visst inte med upp så det blev Edward Scissorhands istället!
Kramar från Kiruna
AT-AT tog 4 timmar för våran alldeles egna Fredrik att bygga. 
Rasmus ligger på kojan.
P-A-N-N-K-A-K-A! ;)
Vispar grädde i vardagsrummet när köket är fullt.

Kommentarer
Postat av: Bella

Åha! Färgade du ditt hår mörkare?:D

2010-09-26 @ 02:05:48
Postat av: Malin

Aha, precis! ;) Kanske blir rött som jag hade i åttan senare i höst OvO

2010-09-26 @ 14:41:02
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/
Postat av: Bella

Trevligt, trevligt OvO

2010-09-26 @ 17:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0