Failure x2

Det blev kanske lite väl bråttom igår... Storasyster ringde precis innan jag skulle ut och springa, så fick halvera rundan och köra lite övningar i rummet istället, sedan skulle man ju hinna duscha och tvätta (för första gången!) innan det var dags att ta sig till J för att se Shrek den fjärde. Och när vi sedan kom tillbaka var det ju sent... så det var väl inte konstigt att jag glömde tvättmedlet de båda första omgångarna? Den tredje kom jag faktiskt ihåg det på! ^^'

Efter en lagom ansträngande skoldag med engelska och information om vandringen i Abisko om nästa vecka ringde jag upp denna Lena från Kiruna Simsällskap en gång till. Och den här gången fick jag tag på henne! Failure nummer två var dock att jag skrev upp fel tid på papperslappen och kom en timme för tidigt till simhallen... Tyvärr kommer jag nog inte att simma med dem igen. En medelålder på tio och två stycken en-timmas pass i veckan, passar inte riktigt mig känner jag. Det blir karate, simning på eget ansvar och kanske att jag tränar en simgrupp någon gång i veckan istället.



Föräldrar - man förstår inte hur underbara de egentligen är tills de är för långt bort för att man ska kunna gnälla (om misslyckade tvättar, t.ex) <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ojdå!

Jadu du verkar ju ändå ha det väldigt fullt upp tycker jag! ;) Men du blir nog van med tvättmedlet sen och kommer komma ihåg det varje gång som du ska tvätta ^^



Kramar från sthlm! <3

2010-09-07 @ 12:16:54
URL: http://jennifereliasson.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, jo, hoppas kan man ju i alla fall! xD



Kramar från Kiruna

2010-09-07 @ 13:03:58
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Ojdå, tvättmedel kan vara bra att använda! Förlåt för att jag upptog din dyrbara tid ;)

Var Shrek bra?

2010-09-08 @ 15:57:49
Postat av: Malin

Haha, det var det värt! ;) Shrek var jättebra, även om ingenting tar ettan :D

2010-09-09 @ 12:54:31
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0