Konbanwa

Andra dagen i rad man går upp klockan sju, bläh... måste få in i skallen att man ska sova innan klockan tolv om man ska upp tidigt. Men imorrn är det en timmas sovmorgon, yeah!
Idag har det varit en riktig slappardag, med ett undantag. På den långa håltimman efter lunch låg jag och sov inne på elevhem H, sedan hade vi knappt en halvtimmes franska och efter det gjorde Emil och jag pizzamackor i mikron innan vi mötte upp med de andra som skulle på karaten. Där har vi slappandets undantag! Hela vägen ner till stor-Coop fick man gå för att komma till Sameskolan och dojon. Våra trevliga tvåor/treor var våra lärare och fick oss att jobba hårt... mina knogar är skinnflådda, fingrarna blåmärkta, kroppen stel och fötterna känns som ett enda skavsår som bevis på att vi kämpade(barfota)! Men det var riktigt roligt, så det tänker jag fortsätta med. Japanskan gör det hela inte precis sämre...! ;D

Jag och Emil åt nudlar till middag idag, lata som bara fattiga (i vårt fall dock bara ohungriga) studenter kan vara, och jag lät disken vänta tills efter att jag kom hem från elevhem J... dvs lite för länge! Det blev sent nu ^^'
Imorrn blir det två och en halv timmes matte eller något liknande som första lektion, så nu kryper jag till kojs ;)

Karate kramar från Kiruna!

Rymd Rymd och vår lägenhet I Kiruna fortsätter molnen genom husen och vidare på fönstren.

Kommentarer
Postat av: M

sista bilden<3

2010-09-02 @ 22:02:40
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Bella

Kan man kommentera dina inlägg!:O Men säg det från början då!xD Jag har jättemycket att säga om dina inlägg!>.< ... Bra saker alltså x)

Malin, bered dig på att bli kommenterad!>:]

(A)<3

2010-09-03 @ 20:04:12
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha, det funkade inte i början, men nu blev det tydligen ganska många xD Du får ta bort 3 om du vill :D<3

2010-09-03 @ 20:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0