Städartorsdag

Det var ett tag sedan förra inlägget märker jag nu. Men men, värre saker har hänt! Som när internet lägger av mitt under en lektion och man måste börja leta efter fakta i böcker... *ryser*

Jag och Josefine, min kirunakompis(höhö, förkortningen på den va!) var och såg Karate Kid på bion. Så galet grym film, bästa jag sett på ett bra tag! Jaden Smith kommer bli en riktig hårding på duken när han blir äldre, och man kan ju bara inte annat än älska filmen när Jackie Chan är med.
Sedan på tisdagen när Josefin och jag hade köpt middag på Empes för att hon slutar precis innan simträningen för barnen, så hade simhallen stängt. De hade fått provsvar som var positiva för legionellabakterier och skulle ha stängt över natten medan de rättade till det. Hjälp, inte kul att höra att bassängen man tränat i är infekterad!


Först när man börjar tänka på läxorna känns det som om det är mycket - men när man väl börjar göra dem visar det sig att det är väldigt mycket... suck, livet är allt hårt och orättvist :<

Jag och Emil handlade lite småsaker utöver den vanliga maten idag som vi märkt att vi saknat... chilipulver, jäst, blockchoklad osv. Köpte sirap också, så det blev knäckkakor nu efter karaten! Nomnomnom!
Vi städade som tokar också nu på kvällen... imorgon blir det ju trots allt finbesök till Kiruna. Längtar så galet mycket! :D

Kramar från Kiruna


HEEEEEEEEEEEEEEYA! *chop!*

Skissen på naturrutan vi gjorde i Abisko... lingonris, lavar, träd, en och någon mjölkört eller liknande xD Läraren är ju cool om hon lyckas få ut något av det här o.O

Kommentarer
Postat av: Bella

Får jag kommentera på den här också?(A)

2010-10-05 @ 08:58:22
Postat av: Malin

äre nåt du inte får kommentera på? xD

2010-10-05 @ 13:34:17
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/
Postat av: Bella

Nej, men det är bara det att det känns som att alla mina kommentarer är så onödiga, jag har ju egentligen inget viktigt att säga, jag bara tycker att det är roligt x) får jag fortsätta kommentera på alla dina inlägg?(A)

2010-10-05 @ 19:12:56
Postat av: Malin

jaa då! Kommentera på, även om det är helt onödigt du ^^

2010-10-05 @ 19:44:25
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/
Postat av: Bella

Yay!<3

Vad har Empes för slags mat?:D

2010-10-06 @ 16:33:33
Postat av: Malin

Empes är typ ett hamburgerställa/kiosk xD bästa stället i kiruna... ;)

2010-10-06 @ 20:42:45
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha, värt att visa mig ;)

2010-10-07 @ 01:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0