Tusan till tisdag

Kort dag idag... Franska, svenska och samhällskunskap sen lunch och så slutar vi - sjukt soft! Vi tog lite för lång tid på oss på lunchen dock, så när vi kom tillbaka för att hämta våra saker var de inlåsta med de som skulle ha språk i vårt klassrum (Ragnhild ogillar besök!). Lyckligtvis hade jag stängt av datorn och har lösenord till allt och inget på datorn ändå, så jag tyckte inte att det var någon fara. Vi låg i en rätt obekväm men mysig hög i sofforna istället tills vi kunde hämta våra saker.

När jag väl kom hem med min dator och tänkte sätta mig och plugga matte märkte jag att min dator hade fått ett till lösenord utan min vetskap... jag fick inte ens igång windows! Ut och leta reda på de djävlar som kunde tänkas veta något om det, men jag blev hela tiden vidareskickad tills jag stormade in på teknikarnas lektion och skällde ut Erik... visade sig att det var Fredriks fel dock... Förlåt till Erik, hehe! Fredrik hade gjort något med min bios(?) så nu ska jag bara ändra det lösenordet så han inte kan komma åt det igen, så ska han få så mycket spö att han inte kan sitta sen(av Stiller)! >:D

Stressad och förbannad måste jag snart till simingen också -.- Pocky och thé fick det bli istället för mellanmål, med alldeles för få mattetal, tack vare Fredrik.

Kramar från Kiruna


Poooocky

Underbaraste varningstexten på magneterna jag fick av Fredrik när han var i Stockholm... får se om det är tillräckligt för att jag ska förlåta honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0