Astronomiprov

Sista provet i Astronomi är nu avklarat. Kan ha missat några mvg-poäng, men man får ju hoppas på det bästa!


Jag fick ett tips om Fria Tidningen för ett tag sedan. Det är en nyhetstidning som DN eller SvD, fast typ alternativa nyheter. De skriver om saker som inte riktigt kommer ut annars. T.ex. var det tre män som skulle spela in en kortfilm i protest mot den amerikanska flygövningen som ska hållas i sommar i Luleå, men blev gripna av beväpnad militär och sedan satta i häkte, bevakade av ytterligare militär med skarpladdade vapen. Detta eftersom det var utökat skyddsområde utan skyltning eller annan information. I februari ställs männen inför rätta utan rätt till offentlig försvarare. Är det ett sånt Sverige vi lever i?  http://www.fria.nu/artikel/86470

 

Kramar från Kiruna

 

Blinka lilla stjärna där, hur jag undrar var du är..

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag är här!:D

2011-01-19 @ 23:41:47
Postat av: Syster yster

och jag!

2011-01-20 @ 11:32:07
Postat av: felix

för att vara lite blå: så länge lirarna var på förbjudet område har det ju ingen relevans vad dom gjorde där! och det känns lite billigt att först protestera mot nånting och sen klaga på att det inte fanns skyltar, uppenbarligen visste dom ju ändå!

2011-01-20 @ 23:09:47
URL: http://felixelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0