En gång rymdare, alltid rymdare

Kom tillbaka till Kiruna igår, utan problem med flyg och taxi. Dock höll vi på att missa flighten, vilket hade kunnat bli en smula jobbigt... Tanken var att jag skulle städa mitt slagfält till rum det första jag gjorde när jag kom hit, men det höll sig inte särskilt länge när jag fick syn på träningsgrejerna. Simhallen stänger 16.00, så det blev ett kort pass dock -.-

Det är underligt vad Rymd egentligen gör med oss. Det märks skillnad på bara en termin. De som kommer in kommer aldrig ut, så att säga, för alla förändras så under tiden här.
Ångrar inte för en sekund att jag började här, nästan så att man önskar att tiden kunde stå still ibland.

Kramar från Kiruna

Sockersöt rymdarincest <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Incest incest familjefest! Haha, jag vill ha dom där bilderna även om jag ser tar ut på dom := <3

2011-01-10 @ 11:19:57
URL: http://imnotmainstream.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, kom och ta dem då! ;) <3

2011-01-10 @ 13:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0