Bilder från 2008 och sommaren 2009

Jag är hemma och sjuk idag, feber och illamående. Ska försöka ta mig till Grön ungdom i eftermiddag och kanske till miljöpartiets årsmöte i Kiruna också. Men får se hur det blir med det...


I min ensamma misär här i lägenheten kollar jag nu igenom min externa hårddisk. Här var det bilder! Tänkte lägga upp några som i alla fick mig att le :) Det var så många att jag får dela upp dem i flera inlägg tror jag x'D

Kramar från Kiruna

Storasyster var något bekvämare
på modelhouse vill jag minnas mig...


Vad var det där för frisyr egentligen...


Tycker den här bilden är härlig! :D


Man kan tycka att Adrian är liten nu,
men han har minsann vart ännu mindre!


Simlägret på Åland! Då jag föll och gjorde illa knät... xD


Skolavslutning på Berga


Sista gången vi var på Berga tillsammans :<


Sommar, sommar


Och våra fina lärare! Saknar dem (ibland) ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, minnen xD

2011-03-22 @ 17:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0