Från jordbävningsfattiga Kiruna

Teddy och jag sitter i soffan och försöker plugga, nybakat bröd står i köket och svalnar och imorrn kommer Helena(jag borde så städa...). Härligt??? Ja! :D

Jag lånade lite av mitt jordgubbs-bodybutter till Teddy för en stund sedan, så nu sitter han och sniffar händer xD

Vi har pratat om jordbävningen i Japan på kemin, engelskan, svenskan, samhällskunskapen och fysiken. Uppgifter relaterat till ämnet i svenska och engelska. Och gissa vad temadagen ska handla om? Inte för att jag klagar, jag tycker det är intressant med nyheter och är såklart extra intresserad när det handlar om Japan ;)

 

Kramar från Kiruna

Inte underligt att de har en viss vana vid jordbävningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0