J.Teddy Wiberg

Ooookay, inlägget om Teddy då... Han går i RV2, född i Göteborg men uppvuxen utanför(...) och pratar därför roligt. Som alla andra på Rymd i och för sig, men det är hans fel att jag pratar göteborska. Går på både karate och Grön ungdom, så vi har gjort både karateläger, RÅM och hjärt och lungräddning tillsammans under tiden som varit. Vår årsdag är... i början av året, heh. Förstår inte hur alla andra lyckats hålla reda på exakta datum varje gång!!

Nu får ni mer bilder på honom än ni någonsin bett om. Ha. HA!
Kramar från mig


Detta är Teddy. Han är en väldigt händig man.
Han kan t.ex. göra granar av mandelmassa.


Eller posa suggestivt framför Fredrik med kameran.


Och spela luftgitarr(kontrabas?).


Gräva, gräva kabelskåp!


Egentligen tycker han inte om att bli fotad...


Men jag tycker så mycket om honom, att jag gör det ändå!! <3


Det var Teddy OvO
Like it och leave, för han lär stanna ett tag... ^^


Kommentarer
Postat av: Bella

Gilla!*^o^*<3

Jag vill också känna någon som kan göra granar av mandelmassa :O Helst att han gör det till mig :D Good catch!(Y) (A)

2011-03-07 @ 16:54:24
Postat av: felix

luftgitarrbilden var ju inte lite skön! :D

2011-03-07 @ 19:37:02
URL: http://felixelite.blogg.se/
Postat av: Boolavera

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-12-21 @ 07:33:37
URL: http://boolavera.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0