En oktoberdag i Kiruna

Igår fick vi tillbaka fysikproven... aldrig har man väl vart så jäkla glad för ett vg!! Jag var helt säker på att jag skulle få ig, visste inte alls vad jag höll på med.

Och så vaknade man till läsårets första snö. Det är inte bara SL som kan bli överraskade av snö (även om de lätt är bäst på det!) utan det stod övergivna bilar över hela Kiruna imorse. Tänka sig :) Och hela facebook verkar ha fått nån bugg, varenda mänska skriver nåt om snö xD

Får se vad som händer nu i helgen. Det är så mycket jag vill göra och så många jag vill träffa, det räcker inte med två futtiga dagar. Men snart blir det i alla fall höstlov... längtar! ^^

Kramar

Urk.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0