Hemma bäst

Jag hatar att flyga inrikes. Det går fort, det är billigare än tåget(!!!!!!!) och det är inga byten. Men det är kallt, dåligt med benutrymme, osocialt eftersom man slocknar så fort planet är över molnen och jag får superdåligt samvete av att ens tänka tanken på hur mycket skattemedel och miljö det tar för att inrikesflyg ska fungera. BOOOOH!

Men hemma är det mys, trots att min bror Peter återtagit sin säng och jag nu sover på två madrasser. Ingen snö ALLS, 12 grader varmt och båda bröderna och Milla hemma. Och valpen Guinness är så söt, jag smäller av!!!

Kramar


Mmmmmm, så snygga!

Men 1000 kr kan jag lägga jag inte på skor... :(


Kommentarer
Postat av: M

Wihu, du är hemma :DDD<3

2011-10-22 @ 21:28:00
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Rebecka'

Hej! Gillar verkligen din blogg (y) Intressant och bra.. fortsätt så :)



Hoppas att du får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecka.

2011-10-23 @ 10:57:44
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0