Mooo(bil) sa Mamma Mu

Jag och Peter åkte och simmade idag. SÅ SKÖNT! Jag saknar det så otroligt mycket när jag är i Kiruna. Det var en man som berättade att det fanns ett simsällskap jag kunde gå med i, höhö. Jag har 10 års historia med det simsällskapet, men det var väldigt gulligt sagt av honom! Sedan gick vi och köpte blommor till lilla mor som vi firade idag eftersom det bara är jag som är ledig på hennes födelsedag. Mor, far, Linda, Anders, Adrian, Peter, David, Milla, jag, valpen Guinnes och katten Cissi... Knappt så att vi får plats kring bordet ens när vi bara är familjen!

Dock så har den senaste timmen ägnats åt mobiler. Jag har en så kallad dum-phone, nokia 5130 som för övrigt hatar mig, men har aldrig riktigt kommit över dess föregångare 5310 som hittills består som mitt livs absolut största (mobil)kärlek. I hemlighet har jag hoppats att jag inte ska hitta någon smartphone som passar mig så att jag ska kunna köpa min gamla flamma. Tyvärr gör min internetsituation på elevkorridoren det mycket smidigare att köpa en smartphone dock. Det blir en begagnad Samsung S i9000 i december när min svåger uppdaterat sig till det senaste.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0