Tomater och dammråttor

När jag var liten åt jag inte fisk, grönsaker (speciellt inte om det var kokta), de flesta sorters korv, skinka, stark ost, senap, brödkanter, äggula, korv stroganoff, köttfärssås osv... Lite i taget har jag lyckats börja äta (de flesta) av alla de där sakerna. Jag hade till och med frivilligt i tomat när jag gjorde paj igår. Jag håller visst på att bli vuxen :')

Idag ska jag städa, packa och gå på karaten. Hade jag varit duktig hade jag gått till skolan och varit med på Lucia-mötet, men det är lite för nära hemresan för det.

Kramar


Toe-ma-toe vs tomaato??

Kommentarer
Postat av: Fraj

åt du något alls?! ;)

2011-10-21 @ 21:37:14
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Postat av: Malin

hehe, jo då! Jag åt desto mer när det var något jag tyckte om... som pizza :D x'D

2011-10-22 @ 09:23:54
URL: http://vilseikiruna.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Men nu gör du ju inte mat med kött i så jag får nog säga att du backat lite i utvecklingen. Men jag ska inte vara den som säger att du gör fel för särskilt mycket kött äter ju inte jag heller :)

2011-12-10 @ 21:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0