Hit och dit

Jag tycker att det är himla svårt att skriva en blogg. Att lägga upp bilder är ju roligt men man vill inte gärna lägga upp fler än 3 i taget (vem orkar scrolla genom ett helt fotoalbum), texterna ska inte vara för formellt skrivna samtidigt som man inte vill lägga ut hela sitt privatliv på internet. Det är därför jag är så dålig på att hålla igång bloggen, tyvärr. Jag tycker att duktiga bloggare verkligen är beundransvärda som lyckas klura ut det där.

Kanske ska lägga upp lite före och efter bilder på rummet nu när jag beställt massa nya saker :)

Kramar

Jag vet inte ens om tussilago blommar i Kiruna?!


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag tycker att din blogg är väldigt bra som den är, fortsätt så!:)

2012-04-30 @ 10:07:52
Postat av: Malin

Haha, tackar ^^

2012-04-30 @ 11:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0