Helgen innan "friheten"

Historiaprovet, inlämningarna i Engelska C och dramaredovisningen nästa vecka hänger över oss men ju närmare de kommer ju fortare smiter jag. Orkar inte.
Teddy är på Grön Ungdoms Riksårsmöte med några till från vår lokalavdelning. Inte jag, för jag glömde skicka in anmälan innan julafton och då blev det dyrt.. Så jag tänkte att nu i helgen ska jag verkligen ta mig i kragen och städa och plugga, kanske möblera om. Men nu sitter jag här på söndagen och öppnar historiaboken för första gången ändå. Tror tiden stör sig på mig.

Kramar

Photoshop är roligare än historia. Punkt

Kommentarer
Postat av: M

Det mesta är roligare än historia!

2012-02-19 @ 14:34:30
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0