Fredagsbakat

Jag vaknade med något likt halsfluss, så jag skippade projektarbetet och var tvungen att dricka en massa te innan jag kunde prata igen och kom iväg till astronautkunskapen -.- Man kunde ju tro att min kropp skulle bli resistent mot alla förpillade åkommor, men icke.

Efter skolan bakade Johannes och jag de godaste mockarutorna jag ätit på länge! Riktigt starkt kaffe och rejält med kokos, as it should be done <3

http://www.recepten.se/recept/mockarutor.html

 

Kramar

 

Det blev några över...


Kommentarer
Postat av: Bella

Några över?:D Det är bara att skicka ner dom om de tar för mycket plats ;)

2012-05-11 @ 21:17:40
Postat av: Malin

För dyrt. Kom hit och hämta :D

2012-05-11 @ 21:41:29
Postat av: M

Hahaha austronautkunskap? vad gör man då? ;)

2012-05-11 @ 22:14:27
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Malin

Just nu bygger vi raketer som vi ska skjuta upp och göra lite beräkningar på ^^

2012-05-12 @ 18:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0