Seg tisdag

Min hals är helt sträv och min hosta är ute efter att ta död på mig helt. Men med min egen lilla sjuk-och-ynklig-dekokt på honung, ingefära, mjölk och varmvatten fungerar det. Frågorna till svenskan om Candide är det värre med.

Jag sitter och spelar den här låten om och om igen, låter videon gå i bakgrunden av pluggandet. Jag saknar verkligen att kunna titta ut över vattnet, fiskmåsarna och den fuktiga sjöluften. Så trött på snö. Kan inte ens trösta mig med en tur till simhallen här i förnicklade Kiruna.
http://www.youtube.com/watch?v=vp-bPAKLfx4&feature=related

Kramar


Kommentarer
Postat av: Bella

Vilken härlig låt, jag har inte hört den förut ;)



Vad jobbigt det med halsen och hostan, krya på dig!:)

2012-05-16 @ 22:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0