Fredagen när våren kom

Dagen började lite mindre behagligt med skrivdelen av de nationella proven i Engelska B, men som tur för mig var temat konsumtion och ansvarsfullt handlande. Det är bara det att när man vet och tycker mycket om ett ämne så räcker inte alltid tiden till (jag stannade kvar efter att tiden egentligen var ute och räknade orden en sista gång).
När skolan sedan var slut vid 1400 gick jag, Thirza och Linn ut på stan och jag kom hem ungefär fem timmar senare. Jag har köpt ett mycket trevligt halsband och min första foundation någonsin, men framför allt var det trevligt att umgås med Linn och Thirza ^^

Kramar

Efter gårdagens snöstorm är solen tillbaka...

Snälla stanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0