Vad som helst för att komma ifrån böckerna..

Jag pluggar, jag pluggar och jag pluggar. Engelska C talet är i princip färdigskrivet; sen är det två fysikprov, matte D och C nationella, kemiprov och biologiprov att se fram emot. Och raketuppskjutningen med tillhörande uträkningar, Narvik imorgon och har jag inte glömt något i historia och svenska? Just det, ska ju hålla talet jag just skrivit också. Oh, joy.

Trots stressen lyckas man hitta små guldkorn i tillvaron. Det är snart midnattsol, knappt ett moln på himmelen, jordgubbar i affärerna och sommaren skymtar i horisonten. Och människorna här i Kiruna. Nej, någon annanstans vill jag inte vara!

Kramar
Hittade en fin ring på H&M. Det ser så somrigt ut med sjöstjärnan, ska se om jag får tag på en sån till lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0